miércoles, 15 de abril de 2015

Boho vibes

fashion blogger, blogger moda, de mayor quiero ser egoblogger, top boho, navajo, boho chic, zapatillas Victoria, Victoria shoes, sfera, sfera coleccion 2015



Today I show the new boho top I wore to visit the Albufera of Valencia and the beach with my friends. All tops that I have of this style are white and I wanted a different color, so I didn´t hesitate to take this original one . I matched it with my new Zara nude pink pants and Victoria shoes.
I didn´t want to lose the opportunity to show you the Albufera Natural Park , a protected area only a few kilometers from Valencia . The Albufera is a lake connected to the sea with native flora and fauna and where you can also take boat trips . If you visit Valencia, don't miss it! In Saler beach ,nearby it, you can enjoy a delicious paella . If you still have time left, you can visit a couple of little villages in the area and taste the typical buns and cakes . I hope you enjoy the pictures :-)
 
Hoy os enseño el nuevo top boho que me puse para ir a la excursión con mis amigos a la Albufera de Valencia y a la playa. Todos los tops que tengo de este estilo son blancos y me apetecía un color diferente, así que no dudé en llevarme éste tan original. Lo combiné con mis nuevos pantalones rosa nude de Zara y zapatillas Victoria.
No quería tampoco perder la oportunidad de daros a conocer el parque natural de la Albufera, un espacio protegido a pocos kilómetros de Valencia. La Albufera es un lago conectado con el mar con una fauna y flora autóctonos y donde se pueden además dar paseos en barca. Si visitáis Valencia, ¡no os lo podéis perder! En las playa del Saler, justo al lado, podréis disfrutar de una riquísima paella. Si os queda aún tiempo, podéis visitar algún pueblo de la zona y degustar los dulces típicos. Espero que os gusten las fotos :-)

fashion blogger, blogger moda, de mayor quiero ser egoblogger, top boho, navajo, boho chic, zapatillas Victoria, Victoria shoes, sfera, sfera coleccion 2015


fashion blogger, blogger moda, de mayor quiero ser egoblogger, top boho, navajo, boho chic, zapatillas Victoria, Victoria shoes, sfera, sfera coleccion 2015


fashion blogger, blogger moda, de mayor quiero ser egoblogger, top boho, navajo, boho chic, zapatillas Victoria, Victoria shoes, sfera, sfera coleccion 2015




fashion blogger, blogger moda, de mayor quiero ser egoblogger, top boho, navajo, boho chic, zapatillas Victoria, Victoria shoes, sfera, sfera coleccion 2015


Top: Sfera Spring Summer 15
Jeans: Zara Spring Summer 15
Jacket: Kocca
Hat: H&M (old)

Share this post

0 comentarios

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© De mayor quiero ser egoblogger
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top